Scottish fine soaps @ 06:45:00, 2012-01-04 i "Allmänt"




I mina paket i julas till syskonen låg bland annat tvålar från märket "Scottish fine soaps company", två utav dem syns på bilden ovan. Jag satt och sniffade på dessa två dofter hur länge som helst innan jag var tvungen att slå in dem. Jag gick senare tillbaka dit jag köpt dem (en liten butik i Liljeholmen) för att köpa dessa dofter till mig själv men de var slut (dem tillhör julkollektionen). Kan starkt rekomendera "Spiced apple" och "Cranberry", de luktar helt sjuuuukt gott och förpackningarna är supertjusiga!

Idag blir det tyvärr lite lugnt här på bloggen.
Vi håller på att stänga ner butiken jag jobbar i (passande mina sista dagar på jobbet). Ni som själva gjort det eller jobbar i butik kan ju tänka er vilket enormt arbete det är! Och fysiskt krävande! Igår körde vi hela dagen fram till 22.30 på kvällen. Idag börjar vi 7 på morgonen och kör på fram till kvällen igen, och samma sak imorgon. Sen ska vi vara klara! Då blir det lång-weekend och en massa bloggande innan jag börjar mitt nya jobb på Måndag!
Kommentarer
Postat av: Katta Kvack

Alltså, min cranberry tvål... har den inne i badrummet nu och hela badrummet doftar LJUVLIGT, och detta trots en påse med bajsblöjor. Älskar den!

2012-01-04 @ 12:42:35
URL: http://bjooti.net
Postat av: Anonym

Vad är set för spönnande jobb du ska börja på? Kram Pia

2012-01-04 @ 17:19:58
Postat av: Danni

Vad hette den butiken i liljeholmen?? =)

2013-01-16 @ 02:46:42
URL: http://dannilicious.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...