Trend vår/sommar 2012: Blommiga byxor! @ 06:15:00, 2012-01-10 i "Mode & trender"



Trendspaning // En annan trend som verkar vara "på väg" just nu är de blommiga byxorna, gärna i kombination med en lika blommig överdel som hos Celines resort kollektion (bilden i mitten). Inspireras utav coola Sania Claus och matcha med enfärgade skor och röda läppar! Budgetversioner utav Celines plagg hittar ni hos bland annat Asos, Lindex, Topshop, H&M och Zara! Vågar du dig på de blommiga brallorna?

­­Trendreport spring/summer 2012: Flower patterned trousers!
Kommentarer
Postat av: Alexandra

Blir faktiskt sugen på de blommiga brallorna från Topshop nu och är även ett par ormskinnsmönstrade jeans från Topshop, trots att jag ALDRIG haft något liknande i min garderob. Får se om jag får mod till mig att handlar det och framför allt ha det på mig! Hoppas!

2012-01-10 @ 08:33:06
URL: http://finaoutfits.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Även Missguided-byxorna som liknar Isabel Marant vill jag ju ha som du också har skrivit om. Gillar din blogg och att du också verkar vara inne i samma period som mig och också verkar sugen på att få in lite färg och mönster i garderoben, även på jeansen.

2012-01-10 @ 08:40:45
URL: http://finaoutfits.blogg.se/
Postat av: inspireme ❀

Jag tycker det är så fint! Med något enklare upptill, typ ett vitt linne, så skulle jag absolut kunna tänka mig att bära det!

2012-01-10 @ 17:54:34
URL: http://inspireme.spotlife.se
Postat av: jenny

Näe inget för mig, möjligen på maskerad ;) Men matchar man dem rätt och vågar så är de säkert urballa!

2012-01-10 @ 21:47:12
URL: http://jjennnyys.blogg.se/
Postat av: vendela

grymt snyggt!!

2012-01-10 @ 22:38:47
URL: http://www.struntprat.devote.se
Postat av: Maria

Hejhej!

Vilken grymt insirerande blogg du har, den är tillagd i favoriter nu! Väldigt bra tips gällande mode och trender! Gillar din stil :)

Förresten..jag har precis startat en webshop där jag säljer egentillverkade smycken bla CRYSTAL BULLETS för endast 125 kr!, kragdekorationer för endast 20 kr,kragsmycken fär endast 50 kr, och smycken med fjädrar och kors!

Kika gärna in! :)

http://designbymw.storedo.com/

Ha det bra!

Kram, Maria

2012-01-15 @ 11:38:29
URL: http://designbymw.storedo.com
Postat av: Anonym

Shit va du härmar whowhatwear.com med dina bilder och inlägg. Vissa saker är rena rip offs av vad dom lägger upp på sin sida. Som utformningen av det här inlägget och tillexempel de gula grejerna i inlägget under det här. Pinsam du är!

2012-01-16 @ 15:05:18
Postat av: Anna

anonym vad drillar du om? Berätta Ett inlägg som är en rip off? Är du möjligen lite tjurig för att DU gjort det? :) din internetleverantör är inte så privat som du kanske tror darling och helt ärligt är jag jävligt trött på att du totalkopierar bl.a. Mig, Madde, Maria i whowhatwear o sen har mage att komma m sådana här kommentarer. Jag har varit snäll o inte sagt nåt men när du kommer med sådana här dumma kommentarer så känner jag faktiskt att nu räcker det.

2012-01-16 @ 15:46:50
URL: http://Annasbazaar.se
Postat av: Maria - Fashion, Fame and Everything in Between

Till "Anonym" som faktiskt inte ens är anonym. Vi vet precis vem du är. :-) Är det svårt att publicera ditt namn? Är det "din grej" att lämna anonyma och elaka kommentarer? Var det inte du som berättade att du alltid får sådana? Känner du att du behöver föra vidare det på andra bloggare?



Har du någonsin hört uttrycket "man ska inte kasta sten i glashus". Well, sorry to say but you just did. Inte så smart. Det är faktiskt jätteroligt att du "pikar" och kommenterar grejer SOM DU SJÄLV GÖR, hahahaha, jag skrattade en hel minut när jag läste vad det var för grejer som du tog upp. Det är skillnad på att inspireras av någon och att kopiera någon. Känns som att du kanske behöver höra det eftersom du själv inte verkar inse att du bara kopierar. Jag och många andra är så ofantligt trötta på att du plagierar oss med upplägg och utseende på design. Varför kan du inte inspireras istället? Inspireras av det vi gör och gör något eget av det. Inte kopiera rakt av exakt samma stil, typsnitt och till och med färger... Vi har till och med hittat bloggar där du kopierat innehållet. Ärligt talat, gör dig själv en tjänst och sluta läsa våra bloggar. För vi vet att du läser dem. Och det här börjar bli tröttsamt.

2012-01-16 @ 17:01:15
URL: http://MariaBloggar.se
Postat av: Glayol

Någon som vill ha bikiniöverdel 36? I byte mot 38? Den vita bikinin.. Hör av er [email protected]

2012-01-26 @ 20:26:17

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...