Webshop-guiden // PreciousAboutMakeUp.com @ 12:17:01, 2012-01-22 i "Webshop-guiden"



Webshopguiden // Precious about make-up är en brittisk webbshop som startades utav makeup-artister för makeup-artister 1996. Hos PAM kan man handla det jättepopulära märket "Make up for ever", och jag har faktiskt inte hittat någon annan webbshop som säljer det märket och som levererar det till Sverige (märket finns på Sephora utomlands). Så, är du på jakt efter Make Up For Ever så är det PAM du ska besöka!

"Vad kostar frakten?"
Frakten kostat 9 pund (i dagsläget ca 95 kronor).

"Blir det någon tull?"

Nej, varorna skickas från England. Det blir aldrig tull inom EU.

"Hur lång leveranstid har dem?"
Jag klickade hem ett gäng produkter den 15 Januari 2012 (en söndag), och brevbäraren var här hemma och sökte mig med paketet Onsdagen den 18 Januari 2012. Så, paketet tog 3 arbetsdagar.

"Hur betalar jag?"
Direkt med ditt kort vid köp. Jag använde min bankdosa vid köpet.

Utvärdering: Äntligen har jag fått tag på Make up for ever! Leveransen gick snabbt och smidigt. Det enda som hade kunnat vara bättre skulle kunna vara fraktkostnaden. Jag handlade för över 1200 kronor och då tycker jag faktiskt att de skulle kunna bjuda på frakten... 95 kronor känns rätt dyrt jämfört med andra webbshoppar. Men utöver det så rekommenderar jag webbshoppen starkt!

Har du handlat hos PAM? Har du fler frågor? Diskutera gärna bland kommentarerna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt tips! Spanas genast in! =)

2012-01-22 @ 17:40:54
Postat av: Maria - Passion for heels and fashion

sv: tack så mycket! :}

2012-01-23 @ 20:33:34
URL: http://shoemania.se
Postat av: hanna

blev du nöjd med sminket du fick hem? har funderat på att köpa Makeup For Ever HD Foundation och är supernyfiken på vad du tycker om den!

2012-02-06 @ 20:24:47
Postat av: Anna

Hanna Hej! Nja hittills är jag nog allt lite besviken faktiskt. Jag hade dock skyhöga förväntningar efter allt jag läst om den så det kan ju ha något med saken att göra. Sedan har jag inte testat den riktigt "ordentligt", dvs jag har bara slängt på den innan jobbet på morgonen. Skulle vilja testa att arbeta lite mer med den i lager innan jag dömer den :)

2012-02-06 @ 21:31:07
URL: http://annasbazaar.se

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...