Love at first sight @ 12:27:41, 2012-03-07 i "Shoppat"



Shoppat // Minns ni beställning jag lade hos Topshop för cirka en evighet sedan? Paketet tog en himla tid på sig att hitta rätt då posten skickat runt det på en drös med utlämningställen (typ alla i närheten av mig förutom just det där jag bor, extremt dålig service!). Igår fick jag äntligen tag på det då jag via internet kunde se att det just nu befann sig i Globen (!). När jag kom dit låg det även två paket från Asos där (ehm...), så när jag kom hem hade jag en jäkla massa saker att packa upp (se här).

HURSOMHELST. Ett utav plaggen i paketen var dessa jeans från Topshop. Jag har varit väldigt osäker på dem då jag sett dem i butik och de såg alldeles tunna och sladdriga ut. Men WOW, de är helt fantastiska! Materialet är helt annorlunda från alla andra jeans jag någonsin sett, de känns som leggings och är verkligen JÄTTEmjuka och JÄTTEstretchiga! Sitter som en smäck och tvätten är så cool. Hoppas att de ser lika bra ut på som de känns, jag har nämligen ingen hel-spegel hemma ännu men de känns i alla fall jäkligt bra. Blir nog att klicka hem fler tvättar. Rekommenderas!

Topshop, 38 pund.
Kommentarer
Postat av: zolia

Åh va fina saker! Ja la best till top shop idag ^^ nice med fri frakt!



Sv; aha okej, ja gud de kan jag tänka mig tar ju mycket jobb att göra designs! :)

2012-03-07 @ 12:51:52
URL: http://zolia.blogg.se/
Postat av: Ilhana

Ååh, vad läckdra dom ser ut! Funderar starkt på att beställa dom med! Älskar din blogg. Keep it up! KRAM.

2012-03-07 @ 13:19:13
URL: http://so-random.org
Postat av: Emma L

Ska komma in dem!

2012-03-07 @ 18:59:22
URL: http://Http://Emma-ls.blogspot.com

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...