Sephora till nya MOOD-gallerian @ 18:55:01, 2012-03-16 i "Mode & trender"



Nyheter // WOW, via Maria hittade jag denna fantastiska nyhet hos Kicki om att det verkar som att det äntligen är dags för Sephora att öppna i Sverige! Sephora har länge varit på jakt efter den perfekta lokalen i Stockholm och det känns ganska perfekt för dem att öppna i nya Gallerian MOOD i Stockholm som slår upp portarna om en vecka. Något bekräftat finns dock inte men jag väntar ivrigt på ett öppningsdatum!

Jag är väldigt nyfiken på den nya gallerian överhuvudtaget, som satsar på lite annorlunda butiker än övriga gallerior (H&M kommer tex inte att finnas i MOOD). Av skisserna jag sett så är den nya gallerian riktigt snygg och annorlunda från alla andra (de känns lite mer utomlands och stämningsfull). Bland butikerna och restaurangerna hittar man bland andra Scotch & Soda, Vassa Eggen, Ladurée, Club Monaco mfl.

Länk: MOOD Stockholm.
Kommentarer
Postat av: Maria - Fashion, Fame and Everything in Between

Så himla underbart, kommer springa dit när jag är i Sthlm! Btw, tack för länken snyggis!

2012-03-18 @ 18:12:48
URL: http://MariaBloggar.se
Postat av: Isabel

Yay! Dock tror jag inte det kommer bli lika billigt som i USA... Dessutom önskar jag mer att man kunde shoppa på deras webbsida då de har många bra erbjudanden och "online only".

2012-03-19 @ 14:17:24
URL: http://levackert.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...