The "Oh so popular aztec"-backpack! @ 13:00:00, 2012-03-20 i "Shoppingtips/Inspiration"



Shoppingtips // Det verkar som att ni också gillar ryggsäckar och aztec just nu och jag har fått flera frågor om vart man får tag på ryggsäcken som jag hade med i min stilspaning. Den verkar tyvärr ha tagit slut under gårdagen men ni har väl inte missat denna som också finns hos Asos? Snygg den med och kanske kan funka som ett substitut för er som inte fick tag på den andra? Asos har även samma modell fast med blommigt mönster samt en med glassar på (hur sött!?). Men denna vore riktigt snygg till ett par slitna jeansshorts i sommar tycker jag!

>> Asos 523 kronor.
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...