The perfect livingroom @ 06:30:00, 2012-03-08 i "Inredning"



Inrednings inspo // Jag har länge funderat på hur jag ska få in lite färg och personlighet här hemma och nu när det äntligen är färdig ommålat så känns det lite extra aktuellt. Jag har i princip en likadan soffa som på bilderna ovan så de här bilderna har gett mig svar på alla frågor. Precis såhär vill jag ha det! Detaljerna i den kalla lavendelfärgen gör sig perfekt mot den mörkgrå/svarta soffan, samt vitt, svart och silver!

Min soffa har redan en massa kuddar som ryggstöd så antingen kommer jag att byta ut dem mot nya eller helt enkelt sy egna fodral till dem. Men har ni tips på kuddar som liknar dem på bilden ovan så SHOOT! Jag har letat ganska överallt. Sedan ska man gärna hitta en filt i samma lila färg också...
Kommentarer
Postat av: Sara

WOW detta var riktigt snyggt! Du måste visa upp lite bilder sen när du börjar komma i ordning i din lägenhet! =)

2012-03-08 @ 10:25:25

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...