Här kan du fynda Converse @ 15:23:23, 2010-11-12 i "Shoppingtips/Inspiration"



Jag har tidigare tipsat om att beställa hem Converse från engelska webshopar där det är billigare, men nu känns det aktuellt ännu en gång då Asos har fyllt på med storlekar igen (de brukar ta slut väldigt fort...)! De med högt skaft kostar 423 kronor (vita och svarta). De med lågt skaft i basfärger som svart, vitt och grått kostar 400 kronor. Sedan finns det även en massor utav färger som är rätt ovanliga att se i Sverige (de flesta kostar 400 kronor, de med mönster och liknande är lite dyrare).

Jag rekomenderar att beställa hem ett par nya vita, så man har de när våren kommer, då de i butik i Sverige brukar försvinna snabbare än snabbast! Det är även fast fraktkostnad på 60 kronor, med andra ord kan du beställa hur många skor som helst och aldrig betala mer än 60 kronor i frakt! Själv har jag spanat in ett par jättesnygga i "Vintage Wash" för 458 kronor,  får väl se om de finns kvar när jag kommer hem igen!

Klicka här för att se alla skor!
(Klicka på länken och sök sedan på "Converse",
så får du upp alla alternativ. Kryssa sedan i "Women"
i menyn till vänster).
Kommentarer
Postat av: Mina

Underbart tips! =)

2010-11-12 @ 16:33:28
URL: http://minaskaflytta.blogg.se/
Postat av: mli

taaack för tipset! blir ju ändå 200 kr billigare

vill ha converse höga i svart. men finsn inte i storlekarna.

På min converse hemma har jag en 6a! som motsvarar storlek 39. MEN enlgit deras guide finns det bara 5, som är 38 och 6 som är 40! Kan man se på derash mesida hur många cm lr inches eller vad dom nu mäter i skorna är?

2010-11-13 @ 10:44:17
Postat av: Anna

sv: MLI Ja det var lite konstigt, jag har ingen aning men jag tror att det har att göra med att Converse är lite annorlunda i storlekerna. Tänk på att storlekarna som visas på ASOS hemsida är engelska storlekar, så kolla upp om de du har är en 6a i en engelsk eller amerikansk storlek och beställ sedan samma motsvaraden i engelsk, det borde bli rätt...

2010-11-13 @ 13:59:04
URL: http://annasbazaar.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...