Fin i all sin enkelhet! @ 00:01:35, 2010-10-27 i "Shoppingtips/Inspiration"



Den här tunikan hittade jag precis bland nyinkomna varor hos Nelly.com, och jag tycker den är så fin i all sin enkelhet. Antingen att bära som klänning ovan, eller tillsammans med skinnbyxor. Antingen att klä upp, eller klä ner. Den är från märket Jeane Blush och kostar 399 sek, klicka här.

Jag vet att det är lite sisådär med uppdateringen just nu, det beror på att skolan precis har börjat och jag kämpar för att hänga med. Jag vill verkligen lära mig så mycket som möjligt, men grammatik är så jäkla svårt så här i början! Dagens höjdpunkt: När jag var påväg hem från skolan tänkte jag "fan vad jobbigt jag måste verkligen städa, fast jag borde plugga", det jobbiga är att vi har ingen dammsugare och jag tappar massa hår överallt så det blir att sopa och hålla på. Men när jag kom hem var det skinande rent... vi har en städerska! Hon har skurat golv, bäddat sängen, diskat, vikt mina kläder, städat mitt rum, badrum... Känner mig sååå bortskämd! LYX att komma hem till det efter skolan!

P.S. Visste ni förresten att typ ingen vet att H&M är svenskt? Alla tror att IKEA är det enda Sverige har att komma med! Dem i skolan chansade på att H&M är engelskt/amerikanskt. Medans många spanjorer tror att det är spanskt och står för HOMBRES Y MUJERES. TAH TAH TAH!
Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag visste ;) hehe! Men vi berättade om det i skolan :)

2010-10-27 @ 00:46:09
URL: http://phose.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

whaaat? du får börja informera dem! Vi är ju stolta över att H&M är svenskt!

2010-10-27 @ 06:18:34
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: jenny

tjusig!

2010-10-27 @ 13:36:15
URL: http://jjennnyys.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...