"Made in China" så man kan ju aldrig vara hundra... @ 00:37:32, 2010-09-18 i "Shoppat"



Här är min nya jacka som jag beställde från Topshop! Den gick på cirka 980 kronor inklusive frakt, men det tog typ 8 arbetsdagar innan jag fick den, lite väl lång tid tycker jag faktiskt ivrig som jag är. Jag har någon slags hatkärlek för den och kan inte bestämma mig för om den är jättefin eller as ful... Skorna är även dem nya, lite suddig bild men jag antar att ni ser att det är ett par kängor, haha. De kommer från Nilsson (1099 sek).

Jackan är fuskpäls (såklart), men det står att den är made in China så jag känner mig lite nervös eftersom att det är billigare att göra en katt eller hundpäls där än en fuskpäls. Jag tror inte att det är det men kolla ryggen på min älskling här nedan...



...Skrämmande likt!!! Tur att det är en jävligt vacker katt iallafall. Lånade bilden från Kattis.
Kommentarer
Postat av: Johanna

Åååh vad fina båda två! Fixa till en passade mössa av Wilma! FASHION!



Jag är så avundsjuk på klääääder! Ful byxor och kavaj är sååååååååååååååååååååååååååååååå tråkigt! När ska du göra ett litet tips som innehåller att man BARA får ha SVART OCH VITT, måste vara SVARTA ickejeansbyxor, HJÄLP dina läser Anna!

(trodde aldrig "endast" svart och vitt skulle kännas som ett problem för mig haha)

Sen när du GÖR tipset, kom ihåg att allting måstr vara diskret och täcka! KUL KUL KUL!

(skorna får inte heller vara fina så glöm den detaljen!)

2010-09-18 @ 13:58:47
Postat av: lady

Fulsnyggt är bra !

2010-09-18 @ 14:06:17
URL: http://ladyq.blogg.se/
Postat av: Anna

Johanna Haha Wilma ska bli en "krage" afterlife så jag kan klappa på henne heeeela tiden föralltid!

Jag ska försöka hitta något snyggt åt dig! Tråkigt med byxor, klänningar å kjolar hade ju varit lättare!

2010-09-19 @ 17:46:25
URL: http://annasbazaar.blogg.se/
Postat av: mli

har med sett den jackan, sjukt snygg.

vilken storlek tog du? är den stor i storleken?

hur varm är den och hur sent på året tror du man kan ha den?

thanks

2010-09-21 @ 08:38:35
Postat av: Anna

MLI Jag tog storlek 6, som jag tror är typ en 32a kanske? Den sitter ganska så perfekt, jag är väldigt liten i storleken. Dock ser den ju rätt så stor ut på eftersom den är fluffig, men det är väl en del av charmen ;)

Det där med hur varm den är har jag inte kommit fram till än, jag tror inte jag kommer använda den ännu förutom om jag går ut på kvällen kanske! Men from Oktober borde den vara rätt lagom :)

2010-09-21 @ 11:57:59
URL: http://annasbazaar.blogg.se/
Postat av: matilda

shit den där pälsen är ju helt fantastisk!



2010-09-23 @ 21:03:20
URL: http://fashionbible.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...