Ett stycke galaoutfit @ 20:52:34, 2011-08-23 i "Mode & trender"



Imorgon är det dags för "Årets chicaste"-galan och klädångesten har varit/är total. Min brist på pengar såhär dagarna innan lön har ju inte hjälpt till, men nu tror jag att jag fått till en outfit som iallafall är OK (smygtitt ovan). Gjorde en deal med mig själv: Antingen ny klänning eller nya skor. Blev nya skor för jag behöver verkligen ett par med en "snällare" klack! Dock känns väskan verkligen så fel den bara kan, det är en kuvertväska men modellen är lite för liten! Hade velat ha en stooor, men butikernas utbud suger just nu på den fronten. Nåväl, klänningen hittade jag oanvänd i garderoben så det är väl dags att den får se dagsljus. Ni får se hur allt ser på imorgon!
Kommentarer
Postat av: Sofia

ser fint ut :-)

2011-08-23 @ 23:53:46
URL: http://shirins.wordpress.com/
Postat av: Nicki

du kommer säkert vara jättesnygg!

2011-08-25 @ 09:41:17
URL: http://niicki.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...