Jag ska bara... @ 12:33:21, 2011-12-14 i "Inredning"



Jag vet att det är lite tyst här just nu men JAG SKA BARA måla klart och sen återkommer jag! Har en massa planerade inlägg men jag känner att jag måste bli klar med det jag kallar för "evighetsprojektet" först. Håller på att måla om insidan av alla köksskåp och garderober...

Jag trodde ju att det skulle vara jättelätt efter att min mamma sa "det är bara att ta en roller och rolla på!". Eller hur! Igår gjorde jag ett köksskåp och en halv garderob och idag har jag total träningsvärk i hela kroppen. Det tar en evighet och då gör jag inte ens noggrant, får väl försöka skylla på att jag strävat efter "shabby chic"-stilen om någon påpekar det. Men detta är ett måste i dessa gamla, mörka träskåp! I Januari ska jag även få luckorna vita, men det målar jag verkligen inte själv!
Kommentarer
Postat av: Maria - Fashion, Fame and Everything in Between

Alltså jag LÄNGTAR till att se slutresultatet! Visa bilder nuuuuuuu! ;)

2011-12-15 @ 11:16:01
URL: http://MariaBloggar.se

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...