Favoriter hos Topshop @ 21:45:35, 2011-05-23 i "Shoppingtips/Inspiration"



Topshop är en butik som enligt mig aldrig gör en besviken, det finns alltid något som gör en villig att öppna plånboken i deras sortiment. Ovan är några utav mina favoriter just nu som jag gärna skulle klicka hem när lönen kommer. Den absoluta favoriten är den ljusblå jumpsuiten, hur snygg som helst! Gå till Topshop här.

P.S. Ni är alltför många som verkar ha missat den grymma tävlingen jag har just nu, gör inte det -Klicka här. Det är ju den perfekta vinsten för er som ska resa i sommar, ta långa promenader eller gå på festival (att sova i och tysta störiga ljud med i tältet).
Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

fick jag välja en butik att köpa resten av mina kläder hela livet skulle jag fan välja topshop!

2011-05-23 @ 22:26:43
URL: http://emmasays.se
Postat av: Nicki

de har alltid något som man vill ha!

2011-05-24 @ 07:03:40
URL: http://niicki.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...