Saturday 7 v.47 @ 16:29:00, 2011-12-29 i "Shopping"



Puh! Det var nära att jag inte hann med någon "Saturday 7" idag, men nu har jag kämpat på lite i sista sekund och här är den ändå (kan knappt hålla upp ögonen)! Lite i sista laget för att gå ut och handla detta idag, men nåväl, det är tanken som räknas och söndagar fungerar perfekt som shoppingdag även dem. På tal om att funka perfekt, så funkar denna lista även som en önskelista inför jul!

1. Väska, Spell/KyssJohanna 1595 kr // Jag har suktat efter denna väska (i svart) hur länge som helst nu känns det som! Dock köpte storbloggaren Kenza den tydligen för ett tag sedan och då tog den slut på en nanosekund, men nu är den åter i lager och ååååh vad jag vill hitta den under granen i år!

2. Kimono, Twilfit // Såg denna på Twilfits reklam och den är ju fin. Mamma tycker absolut inte att man kan använda den som vardagsplagg men vi har väldigt olika smak, jag och min mor.

3. Te, Kusmi Tea/Bluebox fr 215 kr // Ni vet ju redan sedan tidigare hur svag jag är för snygga förpackningar, dessa två burkar är så perfekta och skriker "ANNA" så högt att det gör ont i öronen.

4. Armband, Childhood 3 för 300 kr // Hade jag haft mer pengar hade jag köpt en MASSA julklappar och lämnat in till tex kyrkan för att gå till barn och hemlösa som inte får några. Nu är jag dock själv inte särskilt rik, men att köpa dessa armband är det minsta man kan göra i jul! Finns även på Doc Morris-apotek.

5. Tvål, Savon de Marseille 195 kr // Självklart vill jag även att min tvål på handfatet är snyggt förpackad! Tvålarna från Savon de Marseille har nästan blivit moderna klassiker.

6. Pumps, Asos 431 kr // Jag älskar den lite asymmetriska skärningen! Lite som dem från Zara fast med töntig klack, funkar bra på jobbet!

7. Radio, 24.se 199 kr // Vill egentligen ha "originalet" från Tivoli, men nästan 2000 kronor för en radio känns lite...fel? Finns även en liknande på Clas Ohlsson för 99 kr!
Kommentarer
Postat av: Anna

Test kommentar numero uno! Test kommentar numero uno!Test kommentar numero uno!Test kommentar numero uno!Test kommentar numero uno!Test kommentar numero uno!Test kommentar numero uno!Test kommentar numero uno!Test kommentar numero uno!Test kommentar numero uno!Test kommentar numero uno!Test kommentar numero uno!

2011-12-29 @ 20:41:38
URL: http://annasbazaar.se
Postat av: Anna

Test kommentar numero dos! Test kommentar numero dos!Test kommentar numero dos!Test kommentar numero dos!Test kommentar numero dos!Test kommentar numero dos!Test kommentar numero dos!Test kommentar numero dos!Test kommentar numero dos!Test kommentar numero dos!Test kommentar numero dos!Test kommentar numero dos!

2011-12-29 @ 20:41:59
URL: http://annasbazaar.se
Postat av: Anna

En jätteliten kommentar också :)

2011-12-29 @ 21:08:51
URL: http://annasbazaar.se

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...