Ett nytt & bredare inlägg @ 16:21:00, 2011-09-13 i "Snabbinspo"



Idag får bilden ovan från Alvhems Mäkleri stå för dagens snabbinspo! Jag dör lite för vitmålat plank-golv!

Jag lovade ju att jag skulle komma igång med bloggen igen efter julkoman och även om det inte verkar så, så kan jag lova att jag jobbar lite på den bakom kulisserna. Förändrar och slipar på lite småsaker som har stört mig ett tag. Så, håll inte andan, men jag är tillbaka på bloggen alldeles strax! Men nu ska jag springa iväg och hämta ett paket. Har fått en avi och jag tror att det kan vara julklappen jag köpt till mig själv för att fira nytt jobb och ny lägenhet. En galet vacker och typisk "Anna-sak" som får mitt hjärta att göra några volter...
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...