Shoppa 10 från trenden: Neon @ 11:30:06, 2012-03-18 i "Shoppingtips/Inspiration"



Shoppa Trenden // Jag var helt hundra på att jag skulle fastna för vårens pastelltrend och klä mig som en liten bakelse sommaren ut, men så fel jag hade! All ära åt fina pasteller men jag har fullt up med neon i tankarna! Jag har velat ha en utav Cambridges fluoroväskor i en liten evighet nu, men velat fram och tillbaka mellan rosa och gul. När jag äntligen valt gul i medium så är den självklart slutsåld... Ska man ta en rosa istället eller inte? Här kommer hursomhelst 10 neon köp som finns att klicka hem just nu!











TIPS!: Vågar du inte köra fullt ut på neoner från topp till tå så passar trenden utmärkt att plocka in på accessoarer. Blanda in några armband i neonfärger bland dina vanliga armband, eller låt en skrikig BH skymta   fram under ett slappt linne. Ett par naglar i neonfärg är ett enkelt sätt att pricka in trenden, eller så satsar du på ett par skor eller en väska. Lika snyggt till en outfit i svart och vitt som det är till beige eller denim.

Kommer du att bära neon i vår?
Kommentarer
Postat av: Anonym

Himla massa snyggt!

2012-03-18 @ 14:57:32
Postat av: jenny

yes sir, fast främst i sommar!

2012-03-18 @ 19:53:44
URL: http://jjennnyys.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...