I wanna be a billionaire... @ 23:34:15, 2010-07-01 i "Önskelistan"


Idag jobbade jag sista dagen och nu har jag äntligen semester i 2 veckor! På Söndag åker jag iväg till Grekland och jag letar som en tok efter en bikini, de är ju helt slut i storlekar överallt och inget duger enligt mig. Om man hade varit äckligt rik hade det varit så mycket enklare, kolla bara här på allt fint jag hittade hos Net a Porter!


Bilder Net a Porter, kollage av mig.

Precis sådant vill jag bära på stranden! Allt på bilden kommer från Net-a-porter.com och är svindyrt, men drömma kan man ju! :)
Kommentarer
Postat av: hanka

åh jag älskar dom flipflopen, riktigt jävla snygga! :D

2010-07-03 @ 09:33:18
URL: http://angicja.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...