Det borde vara olagligt att gå upp innan kl 10 @ 21:18:47, 2010-11-17 i "Personligt"




Jag känner mig inte helt på topp just nu. Försöker att inte sova konstant men sömnen lyckas överraska mig varje gång jag lägger mig ner när jag kommit hem från skolan. Vill ut och hitta på saker för att pigga upp mig själv  men vet inte vad och har ingen att släpa med mig, känner mig sällskapssjuk! Som pricken över i:et är jag blek som ett lik och har fått en finnattack (alltså inte en liten finne i pannan, utan mer så grovt att tanken slog mig att jag måste ätit något jag inte tål). Så nu till frågan, är det någon som har något tips för att bli piggare, och se piggare ut?

Även recept på enkla, goda och nyttiga maträtter mottages gärna just nu! Det är så svårt att vara nyttig här, alla "konstiga" och nyttiga produkter är skit svåra att få tag på (och jag är inte bra på att laga mat). Lever på ceasarsallad och wok, haha! Igår köpte jag en choklad kaka, det stod att den var rik på calcium. Mentiras! De bara lurar i mig socker. Attans.
Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

åh typiskt. Jävla finnar. Jag har inga bra tips, jag får finnar när jag tokstressar och har som minst tid och så blir allt värre och man blir knäpp. Du får försöka slappna av och ja, försöka äta rätt. Vegetariskt! ;)

2010-11-18 @ 08:36:31
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Moa ♥ - DAGENS BLOGG TÄVLING!

Anmäl dig gärna till dagens blogg tävling :) Gillar du inte såna här kommentarer är det bara att ignorera.

2010-11-18 @ 15:47:38
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE
Postat av: jenny

finis!

2010-11-24 @ 22:19:34
URL: http://jjennnyys.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...