Tisdagsinspirationen presenteras utav... @ 21:53:39, 2010-10-04 i "Outfit inspiration"



Här kommer lite möjlig outfitinspiration inför morgondagen (eller inför alla veckans dagar, egentligen). Passar lika bra till helgen om du byter ut skorna mot ett par med klackar! Outfiten jag inspirerats utav kommer ifrån Moschino Cheap & Chics visning för höst/vinter 2010. Vill du hitta ett ännu billigare alternativ till byxorna så har Vero Moda ett par skitsnygga för endast 260 kronor!

Jacka, H&M 499 Sek - ♥ Blus, Vero Moda 300 Sek - ♥ Skor, DinSko 399 Sek - ♥ Byxor, Topshop 38 Pund -♥

Nu ska jag fortsätta att äta en massa Crisp corns (min senaste besatthet istället för chips), och lyssna på den här, som just nu är den låten som spelas mest hos mig.

Hur underbart bra är den inte (haha, JUAAAAAN!!!)?

Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...