Cause I'm blind to you... @ 13:06:36, 2010-09-30 i "Design tutorials"



Foto av Camilla Åkrans för Numéro

Jag har fått några frågor angående det förra inlägget om hur man gör stjärnbilderna i Photoshop. För JA, det finns många där ute som inte vet hur man gör det ännu, annars hade jag inte gjort tutorialen och annars hade inte blogg.se valt att lyfta fram den, alla är inte proffs på Photoshop (och alla är inte lika dryga som en del andra, på min blogg är vi alla glada och trevliga tack, ingen gillar en dryg bitterfitta).

"Hur klistrar man in den andra bilden på den andra"
Svar: Öppna din egna bild i Photoshop. Låt oss säga att du väljer att använda en stjärnbild från internet, högerklicka på stjärnbilden och tryck kopiera. Sedan trycker du bara Ctrl+V i Photoshop för att klistra in.

"Hur lärde du dig Photoshop?"
Svar: Jag har testat mig fram, började leka med webdesign typ 2001 tillsammans med min syster.

"Vilken Photoshop använder du och vart kan man ladda ner det?"
Svar: Jag använder Photoshop CS. Jag vet inte vart man kan ladda ner det, min är en köpt version.

"Du vet att det är olagligt att använda bilder som man googlat fram?"
Svar: Ja jag var väl lite otydlig där. För att vara politiskt korrekt: Googla tex FREE Space textures.

"Vem vill ha stjärnbilder?"

Svar: Inte du, tydligen.

Har ni fler frågor så är det bara att kontakta mig! Fast jag vill inte ha några fler onödiga kommentarer som hackar på att en del "inte kan det däääär än". Som vanligt med tutorials så riktar de sig till dem som inte vet, no shit liksom, kasta inte bort er dyrbara energi på att hata!
Kommentarer
Postat av: E l v i r a

Uuunderbar bild!

Och jag gillar din blogg, den är snygg! ;D

2010-09-30 @ 16:33:59
URL: http://lillvalpen.blogg.se/
Postat av: Claudia

haha asso att folk ens orkar och tar sig tid för att skriva "vem vill ha stjärnbilder" hahahaha



jättefin o bra blogg förresten! :)

2010-09-30 @ 19:02:21
URL: http://claudiias.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...