Tre från samma @ 20:56:31, 2010-09-05 i "Shoppat"


Jag shoppade litegrann när jag var i Barcelona och någon efterfrågade bilder. Det blev faktiskt inte jättemycket shopping, en stor anledning var att jag gärna lämnade plånboken hemma pågrund av "spanjorernas" smidiga fingrar. Men lite blev det iallafall! Stradivarius är en butik med mycket, mycket billiga grejer. Även om den stinker så in i helvete mycket, så är den värd ett besök!



Där hittade jag den här jättesöta klockan, som man även kan byta band på, 15 Euro. Även ett konjaksfärgat smalt skärp, 3.90 euro!



En helt perfekt vardagsväska tycker jag! Konjaksfärgad med ungefär samma mönster som på skärpet, lagom storlek och lång axelrem. Den gick på 19,95 euro har jag för mig, sjukt! Såklart att det inte är någon toppen kvalité på såhär billiga grejer, men absolut inte sämre än tex Gina Tricot. Dessutom tycker jag att det inte behöver vara världsklass på sådant som är trend just nu.

Nu ska jag ha lite hemmaspa! Det känns som om jag inte gjort annat än att dricka vin, äta, äta, äta och dricka kaffe under hela helgen. Känner mig smutsig inifrån och ut, haha. Ni får se lite mer Barcelona-shopping senare!
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...