Att bära en varm dag @ 08:03:00, 2011-04-08 i "Outfit inspiration"



Jag älskar den vita klänningen ovan och skulle gärna klicka hem den om de inte vore så att jag gett mig själv shoppingförbud. Men om jag ägde den skulle jag matcha den som ovan, tänk vad fint ihop i sommar. Med solbränd hud, och lite solblekt, ruffsigt hår med massa små flätor i. Plaggen kommer ifrån:

Klänning, Miss Selfridge 40 Pund Skor, Topshop 70 Pund ♥ Nagellack, H&M 39,50 Kronor ♥ Örhängen, H&M 49,50 Kronor ♥ Väska, Miss Selfridge 25 Pund ♥

P.S. Vad tysta ni blivit på sista tiden, lämna ett avtryck så att jag vet att ni lever!
Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Jag undrar om du brukar beställa från forever21? och om du tyckt det funkat bra och om klädstorlekarna är normala?



Vänliga hälsningar



Sara

2011-04-08 @ 11:54:04
Postat av: Anna

Sara Hej! Jag har beställt därifrån 2 gånger. 1 gång beställde jag bara smycken och accessoarer och en gång ett par höga jeansshorts (kommer upp ett inlägg snart där jag har dem på mig). Att handla därifrån funkar bra utan problem, läs här: http://annasbazaar.se/2011/march/webshop-guiden-forever21com.html

Dock är ju deras hemsida så trög att man smäller av.



Jeansshortsen beställde jag tex i storlek 26, jag brukar ha 24/25 så de var liiite för stora. De funkar men en 25a hade helt klart varit bättre, så jag tror att de är rätt normala i storlekarna! Annars kan man ju alltid chansa och skicka tillbaka :) Hoppas mitt svar hjälpte dig!

2011-04-08 @ 12:03:31
URL: http://annasbazaar.se
Postat av: Bombshell in a Nutshell

ååh snyggt!

2011-04-08 @ 22:05:13
URL: http://bbombshell.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...