En del medvetenhet @ 13:09:09, 2011-04-10 i "Shoppat"




Jag tycker att det är lite dåligt att H&M butikerna redan släppt en hel del plagg från "Conscious collection" utan att gå ut med den informationen, när jag vet att många sitter och väntar på det satta datumet. Men lite tur ändå, för annars hade jag kanske inte fått tag i dessa fantastiska jeansshorts!



Höga i midjan, stretchiga, sköna och framförallt i vårens och sommarens största färg: VITT! Och priset är trevligt det med, 249 kronor. Kommer bli så snygga med den där kimonon från TopShop eller med en instoppad topp i någon knallig färg (typ koboltblå!). Finns alltså i butik just nu.

Nu måste jag stressa till jobbet, tänk va skönt de vore att få ligga kvar i sängen hela dagen... Nu får ni räkna med en del slarvfel på bloggen, har installerat mig på den nya datorn och det tar mig en evighet att vänja mig vid det nya tangentbordet, haha!
Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Så där gjorde de ju förra året också, med Garden Collection, himla dåligt!

2011-04-10 @ 17:38:48
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Vet inte, jag testade inte det. Men nu har jag skrivit av alla frågorna så nu ska jag börja fundera på svaren :)

Hoppas få upp listan inom de närmsta dagarna :)

2011-04-10 @ 17:54:12
URL: http://myshoebox.se

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...