Jeansshorts med detaljer @ 11:29:20, 2011-04-13 i "Shoppingtips/Inspiration"



Om du är ute efter ett par lite roligare och annorlunda jeansshorts till sommaren att byta av dina klassiska med då och då, så tycker jag definitivt att du bör besöka Topshop! Ovan ser ni 4 par jeansshorts som alla kommer därifrån, och priserna börjar från ungefär 30 pund. Jag tycker att de med ränder och stjärnor är riktigt coola och skulle gärna bära de med ett slappt linne, en uppknäppt jeansshorta och converse. Gå till Topshop.
Kommentarer
Postat av: ida ♥

gud vad fina shorts :o

2011-04-13 @ 15:02:48
URL: http://diarybyida.blogg.se/
Postat av: Elina

Hej! vet du hur man ska göra om man beställt från topshops hemsida men ordern inte har gått iväg fast dom har dragit pengarna från mitt konto? har mejlat dem flera gånger, inget svar! :(

2011-04-14 @ 12:58:24
Postat av: Anna

Elina Pengarna dras alltid direkt vid köpet, men de kan ta någon eller ett par dagar innan de skickar iväg ordern till dig. De måste ju först behandla ordern, samt plocka ihop varorna från deras lager åt dig. Hur lång tid har det tagit? De brukar komma ett mail när paketet har skickats från lagret, men tänk på att inga paket skickas iväg under helgen.

2011-04-14 @ 13:01:47
URL: http://annasbazaar.se
Postat av: Elina

Jag skrev til dem och fick nu svar efter en vecka. Konstigt! Jag fick ett mejl om att min beställning inte hade blivit riktigt gjord :S Men jag gjorde precis som det stod. Sen hade pengarna dragits ändå :S Och nu vet jag inte alls vad jag ska göra. Får åka ner på banken kanske och göra en anmälan för bedrageri :(

2011-04-14 @ 15:49:44
Postat av: Anna

Elina Oj de låter väldigt konstigt, har aldrig hört innan att det skulle vara något sånt krångel med Topshop. Skicka dem ditt kontoutdrag där det står att pengarna dragits, och dubbelkolla att det faktiskt står att det är topshop som dragit pengarna. Så du inte har något virus i datorn som gått in och passat på att dra pengar från ditt kort när du knappat in dina kortkoder osv. Fy vad tråkigt!

2011-04-14 @ 16:08:44
URL: http://annasbazaar.se
Postat av: Elina

Det är bara det att dom svarar ju inte på mejlen. Tar hur många dagar som helst, jätte dålig service. Och inte kan man ringa heller:(

2011-04-14 @ 16:11:40
Postat av: Anna

Elina Fy fan vad dåligt! Då tycker jag absolut att du ska kontakta din bank för att se vart pengarna hamnat och få hjälp med att lösa detta :(

2011-04-15 @ 02:21:11
URL: http://annasbazaar.se
Postat av: Anonym

- Elak? Knappast! Jag hade varit elak om jag gjort det utan att fråga! Haha ja jag ville ha något som ser ut som ett papper och det var jäkligt svårt att hitta det på google så det är lugnt! Har redan publicerat inlägget! Awh du är för snäll! Men det är lugnt! Puss på dig snyggo!

2011-05-13 @ 00:26:46
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...