Beyond Retros webshop är äntligen tillgänglig i Sverige! @ 20:11:24, 2011-08-16 i "Allmänt"



En god nyhet för alla er vintagefans i Sverige som inte är bosatta i Stockholm eller Göteborg är att nu kan ni handla från Beyond Retro direkt på nätet. Deras (väldigt snygga) webshop som tidigare endast varit tillgänglig i Storbritannien levererar nu till en massa andra länder, bland annat Sverige.

Sidan uppdateras med nya varor dagligen och över 10.000 unika vintageplagg och accessoarer finns tillgängliga för både dam och herr. Sidan sköts från England och har en leveranstid på ca 3-7 arbetsdagar. Jag har redan hittat en massa fint jag gärna skulle klicka hem och sätta tänderna i (dvs göra-om-projekt, jag är på pysselhumör!). Klicka dig dit.
Kommentarer
Postat av: matilda

åh så himla roligt! så efterlängtat!



haha drömde förresten att jag träffade dig inatt ;) visst var det så att du skulle flytta nu? Kungsholmen? Rätt skoj dröm iaf ;)

2011-08-17 @ 12:35:41
URL: http://fashionbible.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...