Handcrafted feeling @ 06:00:00, 2011-08-18 i "Shoppingtips/Inspiration"



Jag älskar Topshops nya kollektion "Bavaria", den innehåller mycket fint och väldigt mycket känns väldigt "jag". Jag tycker även att det ser ut som någon slags jacka med broderade blommor på axlarna på en utav tjejerna ovan, och jag hoppas att jag ser rätt. Det finns förresten ett par skor på Topshop som jag är helt besatt utav, kanske kan visa dem ikväll efter jobbet om jag hinner! Hursomhelst, spana in kollektionen här, fint fint fint.
Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.se

TACK för tipset om Target och Missoni, måste ju bara blogga om det, grymt =)!



Jaa cyklen är ju såå klockren!



www.alexandrastyle.se

2011-08-18 @ 08:34:51
URL: http://www.alexandrastyle.se

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...