Jag älskar nytt! @ 22:19:58, 2011-08-29 i "Skönhet"



Att testa nya produkter är verkligen något som jag kan gå igång på och ibland kan jag köpa skönhetsprodukter bara för att. Varje ny förpackning som man får syn på ute i butikerna kanske innehåller just det där magiska innehållet för att ta fram den bästa versionen av sig själv, känner ni igen er i tänket? JUST den där oprövade produkten, kanske gör min hud perfekt? Hursomhelst, jag fick hem detta för ett tag sen. Hårvård från märket Cutrin Professional (nytt på svenska marknaden), och hudvård från LdB som luktar magiskt, blir perfekt som after sun eftersom jag åker till Spanien på lördag (yeeess!!).

Återkommer självklart med en liten recension (och mer info om) på hårvårdsprodukterna eftersom de är nya på den svenska marknaden. Jag har fortfarande inte klippt mig och kanske, kanske är det just dessa produkter som kommer att tillfälligt rädda det slitna barret?
Kommentarer
Postat av: Johanna - johannabolmgren.se NY BLOGG! (fd. myshoebox.se)

Att testa nytt är alltid kul, säg till om de var nåt att ha :)

2011-08-29 @ 22:46:56
URL: http://johannabolmgren.se

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...