Mmmm ååhh..dreggel dreggel... @ 10:44:40, 2011-08-18 i "Shoppingtips/Inspiration"




Ni kanske redan läst på Chic.se [länk] om Missonis kollektion för budgetjätten Target i USA? Hur surt är det inte att de endast finns i USA!? Jag som nyss har flyttat drömmer om inredning från Missoni Home och prylar som överkast, påsklakan, kuddar och handdukar står överst på önskelistan och allt detta finns till en mycket mindre peng i Target kollektionen. Totalt över 400 produkter! Jag vet att jag på Chic skrivit att priserna ligger mellan 50-1200 kronor, nu har dock hela lookbooken släppts och det finns dyrare saker som bland annat cykeln (WOW!) och en hel soffmöbel. Men hursomhelst, i denna kollektion hittar du ALLT i det klassiska sicksackmönstret, allt ifrån post-it lappar till gummistövlar och återigen, åh, cykeln. Hela lookbooken kan du se här.

Någon som befinner sig i USA den 13 Sept när kollektionen släpps? ;) Annars kommer jag sitta klistrad framför Ebay...även om det kommer betyda överpriser...
Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk om man hade en sån:)

2011-08-18 @ 12:43:20
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Malin

Hm... jag måste nog vara den enda som tycker att det är ett gräsligt fult mönster ;)

2011-08-18 @ 15:00:38
URL: http://www.infektia.net
Postat av: Alisa ✿ Amor Vincit Omnia

Surt som faaaan! Sverige saknar sååå mycket inom mode & skönhets världen! Jag vill komma åt Skindinävia och It's a 10 men det finns inte här heller!:( BUHU!

2011-08-19 @ 18:51:22
URL: http://alisagonzalez.se

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...