En julklapp till mig själv! @ 13:00:00, 2011-12-30 i "Shoppat"




Som ni kanske minns så beställde jag häromdagen hem en julklapp till mig själv? Självklart var det drömväskan från Spell! Jag har velat ha den hur länge som helst nu, och nu när jag fått nytt jobb passade jag på att belöna mig själv med denna (hade sparat ihop pengar till en resa under vintern men det känns inte så lämpligt att börja sitt nya jobb med att ta ledigt).



Väskan är gjord i fantastiskt mjukt skinn och detaljerna på väskan är handgjorda. Det är en rätt liten väska men den tar plats och den syns. Jag tror att antingen så hatar man den eller så älskar man den (kan chansa på att det är jag som älskar den och min mamma som hatar den). Den finns i en mängd olika färger men just där jag köpte den (Kyss Johanna) finns den tillgänglig i svart, tan och turkos.

­­I love my new bag from Spell so much it hurts!

Länk: Spell @ KyssJohanna.se.
Kommentarer
Postat av: Sara

snygg väska!! :D

2011-12-30 @ 14:29:24
URL: http://fikonglass.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Oj nu blev jag extremt (!) avundsjuk måste jag erkänna...herregud vilken perfekion!

2011-12-30 @ 18:45:27
Postat av: Nicki

den är så underbart fin!

2011-12-30 @ 21:24:03
URL: http://niicki.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...