God fortsättning! @ 15:59:33, 2011-12-26 i "Personligt"



God fortsättning bästa ni! Hoppas ni haft en fantastisk julafton, får sköna mellandagar och ett grymt nyår! Det blev en liten paus här på bloggen men nu ska jag försöka komma igång igen när julkoman avtar. Min julafton var jättemysig! Igår gick vi traditionsenligt ut, och hade jättekul. Dock blev jag av med min jacka, mindre kul! Min favorit fuskpälsjacka, som är i princip den enda vinterjackan jag har... De har lyckats ge den till fel person i garderoben på Sollan så jag fick gå hem utan, mitt i vintern.. Hoppas jag åtminstone får ersättning för den men det spelar egentligen inte så stor roll, för jag älskade ju just den jackan. Så, du som fick den, hoppas du njuter utav den lika mycket som jag gjort! Tur att det är plusgrader ute så jag slipper frysa ihjäl i skinnjackan.

Mer positiva nyheter är att jag sagt upp mig från mitt jobb! I början utav nästa år går jag äntligen mot nya utmaningar och jag kunde inte känna mig mer lättad. Ni skulle bara veta vilka historier jag har om företaget jag jobbat för och hur dåligt jag mått där... Men nu har jag tillslut äntligen sagt upp mig! Lycka!
Kommentarer
Postat av: jenny

Detsamma darling!!!

2011-12-26 @ 21:15:52
URL: http://jjennnyys.blogg.se/
Postat av: Lisa

Måste kännas hur skönt som helst, det är inge kul att må dåligt på sitt jobb!



2011-12-27 @ 00:15:07
Postat av: Maria - Fashion, Fame and Everything in Between



Åh vad härligt att läsa. Är jätteglad för din skull. Man ska inte utsätta sig själv för dåliga miljöer, speciellt inte i jobbsammanhang. Känner man att det inte funkar så gör man helt rätt i att sluta. Duktiga du! Har du ngt nytt på gång? Stor kram och god fortsättning!

2011-12-28 @ 17:02:25
URL: http://MariaBloggar.se

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...