Indiska öppnar webbshop @ 06:30:00, 2011-12-02 i "Mode & trender"



En efter en så öppnar butikerna upp webbshoppar och några utav dem jag länge saknat är bland annat Indiska och Bikbok. Nu har jag dock äntligen nåtts utav den glädjande nyheten att Indiska kommer att öppna upp sin webbshop någon gång under de första månaderna nästa år (sen vinter/tidigt vår 2012). Hur bra är inte det!?

P.S. Idag blir det flytt för hela slanten, lite stressigt tyvärr då jag inte ens är i närheten av färdigpackad (sista-minuten-tjejen ni vet). Ska även hinna med Mio och Ikea. Så, om ni inte hör ifrån mig mer idag så vet ni!

­Swedish Indiska is finally opening up a webshop next year.
Länk: Indiska.
Kommentarer
Postat av: Julia

Vilken kul nyhet! Lycka till med flytten! xx

2011-12-02 @ 10:55:58
URL: http://amilo.blogg.se/
Postat av: Anna

Julia Visst är det, de är lätt en utav mina favorit butiker! TACK :D

2011-12-03 @ 00:01:30
URL: http://ANNASBAZAAR.SE
Postat av: Anonym

Nu har din copycat glömt att nämna dig som källa, igen...

2011-12-03 @ 14:49:59
Postat av: Daniela

OMG jag håller med anonyma kommentaren ovanför! DETTA BÖRJAR BLI PINSAMT du borde inte låta henne hålla på såhär. Hela hennes inlägg låteer så desperat när hon redan från början måste förklara sig arr nyheten kommer från en kommentar som skickade en länk. BULLSHIIIIT! Hon anger aldrig källor annars , så jääävla genomskinligt!

2011-12-03 @ 15:36:45

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...