Stilkollen: Zoë Kravitz @ 06:00:00, 2011-12-30 i "Inspiration"



Någon vars stil jag håller lite extra koll på just nu är skådespelerskan och sångerskan Zoë Kravitz. Zoë är dotter till Lenny Kravitz och Lisa Bonet och har synts till i ett gäng olika sammanhang. Jag fick upp ögonen för henne då hon var med i en utav mina favoritserier, Californication.

Jag älskar henne rock-trash-stil och hade gärna snott den rakt av! Hur snygg är hon inte? Räkna med att se mer utav henne i pressen nu när hon dejtar Penn Badgley från Gossip girl, som hon lyckats förvandla till en riktig rockare på bara några månader! Vad tycker ni om Zoës stil?

­­I just love Zoë Kravitz's rock-trash-style, what do you think?
Kommentarer
Postat av: jenny

Snygg!

2011-12-30 @ 12:07:18
URL: http://jjennnyys.blogg.se/
Postat av: Teuta

DAMN she's hot!

2011-12-30 @ 12:19:16

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...