Tjusiga förpackningar! @ 17:15:00, 2011-12-21 i "Shoppingtips/Inspiration"



Som ni vet så är jag besatt utav fina förpackningar och väljer alltid produkt efter finast utsida. Underbara ytligheter! Snygga teförpackningar gör sig även bra som fin inredningsdetalj i köket och just nu suktar jag efter dessa två som inte verkar gå att få tag på i lilla avlånga landet Sverige...

T2 är ett trendigt australienskt te-märke och jag hade gärna köpt på mig några färglada små boxar! MarieBelle är ett chokladmärke från New York som har helt fantastiska burkar innehållandes te och chokladdryck, så tjusiga att jag dör lite! Hade jag haft en resa planerad till antingen Australien eller New York hade dessa definitivt inhandlats...

­­I would love to use some of these tea packs as a colorful detail in my kitchen! But they're nowhere in Sweden to be found...
Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.se

Oh vilka fina!



www.alexandrastyle.se

2011-12-21 @ 18:00:44
URL: http://www.alexandrastyle.se
Postat av: Frida

re: haha åh! det måste vara det sötaste som finns :D

2011-12-21 @ 23:10:17
URL: http://indignation.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...