Versaces Cruise Collection @ 00:24:57, 2011-12-21 i "Mode & trender"



Har ni också varit nyfikna på Versaces andra kollektion för H&M? Nu har produktbilderna släppts och det blir en lekfull kollektion i tutti frutti-mönster på vita och lila grunder med accessoarer i guld. I höstens kollektion hade Donatella grävt i arkiven för att ta fram Versace-klassiker för H&M, men denna gång har hon skapat en helt ny look för H&M.

Kollektionen kommer att släppas exklusivt online vilket innebär att den blir tillgänlig för oss i länderna Sverige, Norge, Danmark, Finland, England, Holland, Tyskland och Österrike. Personligen finns det inte något i denna kollektion som ger mig ha-begär (jag är ingen "Versace tjej"). Eller jo, jag kan faktiskt tänka mig den lila bikinin (299 kr) och kimonon (599 kr), cute! Hela kollektionen är väldigt söt (kolla bara på babydoll klänningen), men jag nöjer mig nog med att bara titta.

­­Versaces second collection "Cruise collection" for H&M will be launched online on January 19th 2012.

Vad tycker du om "Cruise collection"?
Hit!
Shit!
Ingen åsikt alls

Länk: Bilder hos Elle.
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...