Till den efterlängtade våren @ 10:15:00, 2011-02-16 i "Outfit inspiration"



Om jag hade vaknat idag och solen hade lyst, snön var borta, termometern stod på 20 grader och jag mirakulöst nog hade en snygg bränna, då hade jag velat ha på mig det här. Blusen hade jag slarvigt stoppat ner i jeansen, och toppat med bältet, enkelt och vårfräscht!

Blus, Gina Tricot 199 Sek ♥ Jeans, Gina Tricot 499 Sek ♥ Skärp, Asos 139 Sek ♥ Solglasögon, H&M 60 Sek ♥ Armband, BikBok 99 Sek ♥ Pumps, Forever21 20.80 Euro ♥

Nu ska jag fixa iordning mig lite och sticka iväg och jobba, ett kort men förhoppningsvis händelserikt pass! Jag har förberett ett inlägg under dagen så kika tillbaka in snart för mina smyckesfavoriter just nu!
Kommentarer
Postat av: matilda

sv: ja visste borde man kunna det :P är sugen på mingrönt och chockrosa i en fin blandning!

2011-02-16 @ 11:00:08
URL: http://fashionbible.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...