Mot ny destination @ 16:04:01, 2011-07-24 i "Personligt"




Nu flyttar jag! Jag har mitt liv nerpackat i sopsäckar (glammigt), eller ja, mina kläder för jag äger ingenting förutom kläder, skor, en dator och en klockradio typ. Och lilla mamma, när du läser det här från Öland, gråt inte!

Jag har beställt internet och hoppas att det funkar, har även köpt en router och ska försöka mig på att installera den själv för att få trådlöst. Så om ni inte hör något från mig på ett tag så är det för att jag inte lyckats installera den (mycket troligt scenario). Imorgon börjar jag ju jobba på Chic också (semestervikarierande webbredaktör). Så hör ni ingenting från mig här så kan ni alltid surfa in på Chic.se för att läsa flera nya artiklar varje dag från mig! Lite pirrigt!

Nu ska sopsäckarna packas in i bilen, puss!
Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Va, ska du börja på Chic!? Så himla kul!!!!!

2011-07-26 @ 13:02:39
URL: http://myshoebox.se

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...