Snipp snapp snut så var semestern slut! @ 21:55:21, 2011-07-18 i "Personligt"



Min en-veckas semester (det är allt jag har iår) är över och idag började jag jobba igen! Hur tråkigt det än känns så har jag även lite att se fram emot, snart flyttar jag (skulle ha gjort det idag, hehe) och på Måndag nästa vecka börjar jag jobba (sommarvikariat) på CHIC!

Jag kom hem från Kroatien natten till Söndag men låg hela dagen igår och mådde dåligt, måste ha ätit något konstigt eller fått någon bakterie (jag mår illa, fryser och huvudet snurrar). Bergis de där skaldjuren på stranden i Lördags! Kroatien och ön Hvar rekommenderas hursomhelst VARMT (typ 45-grader-på-dagarna-varmt)! Vilket fantastiskt ställe, ska visa lite bilder senare. Underbar resa med överraskningar som att dela rum med håriga män och besök på nudist-ö. HAHA.

Än så länge får ni bara detta, livstecken och bilder på mig själv. Dagens outfit om ni vill kalla det så, det gör inte jag för sånt får mig att känna mig rädd, naken och exposed. Idag har jag hursomhelst haft på mig kjol, blus och halsband från Vero Moda. Och min favoritmix av armband just nu till det. Och ja, jag ska klippa mig. Någongång.
Kommentarer
Postat av: Katta Kvack

Woop woop. Chic!

2011-07-18 @ 23:18:19
URL: http://kattakvack.se
Postat av: jenny

Fint!

2011-08-11 @ 22:22:51
URL: http://jjennnyys.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...