Upper arm cuff -en kommande trend? @ 13:59:52, 2011-07-04 i "Shoppingtips/Inspiration"



Ett smycke som börjar dyka upp mer och mer i butikerna just nu är armbandet som bärs på överarmen. Armbandet med fjädern ovan är riktigt coolt tycker jag och jag kan tänka mig att detta skulle kunna bli en trend hos modebloggande tjejer runt om i landet, och jag hoppas att alla duktiga smyckesskapande tjejer där ute knåpar ihop något liknande. Isåfall vill jag gärna ha ett med naturfärgade fjädrar! Vill du inte vänta utan vill ha det som är på bilden ovan så finns det hos ASOS för ca 171 kronor ,klicka här för att komma dit!
Kommentarer
Postat av: Lisa

Snyggt!

2011-07-05 @ 13:28:56
Postat av: MaryCaroline

Jaså, kommer de där tillbaka? :) Kommer ihåg när jag var tonåring och de var ganska populära. Men då var de lite mer snirkliga :)

2011-07-05 @ 21:52:03
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: Emelie

Köpte mig ett överarmssmycke när jag var i Rhodos för en månad sen, lite sådär grekisk-gudinna-inspirerat! Invigde det på midsommar med en vit långklänning!

2011-07-06 @ 02:17:00
URL: http://intheheart.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...