Inspiration för 4 dagar framåt! @ 18:44:34, 2011-06-20 i "Outfit inspiration"



Jag har en sådan här period när jag känner att jag inte har något att ta på mig, de kläderna jag har känns fel, jag har inte råd att köpa massa nytt och det är regnigt och kallt ute. Fick jag välja fritt bland budgetkedjornas utbud under denna vecka så skulle det kunna hända att jag skulle se ut såhär!

Tisdag:Tröja, BikBok 299 Sek ♥ Shorts, Vero Moda 150 Sek ♥ Halsband, Topshop 16.50 Pund ♥ Kilklackar, ASOS 513 Sek ♥

Onsdag:Klänning, Topshop 20 Pund ♥ Jacka, BikBok 399 Sek ♥ Skor, DinSko 199 Sek ♥ Väska, Miss Selfridge 45 Pund ♥

Torsdag:Jacka, Topshop 52 Pund ♥ Linne, Topshop 20 Pund ♥ Shorts, Modekungen 499 Sek ♥

Fredag:Klänning, Topshop 25 Pund ♥ Väska, ASOS 228 Sek ♥

Väldigt bra pris på maxiklänningen från Topshop tycker jag, det känns verkligen som midsommar med klänning, blommigt och färgerna blått och gult ihop (klänningen finns även i ljusgult). Vilken outfit gillade ni bäst?
Kommentarer
Postat av: Lina

Kikar in här lite då och då och kände att jag var tvungen att slänga i väg en kommentar om hur otroligt duktig du är på det grafiska! Grymt mycket creds till dig! Det är värt att klicka sig in här bara för att TITTA på inläggen. Keep it up! :)

2011-06-20 @ 21:13:45
Postat av: jenny

Torsdag!

2011-06-20 @ 22:04:16
URL: http://jjennnyys.blogg.se/
Postat av: A

Älskar torsdag! Lite Festival inspo! Bra för nästa vecka!

2011-06-21 @ 00:02:52
URL: http://twitter.com/Soundkills
Postat av: Malin K

Tisdagen och fredagen gillar jag verkligen! Kul med inpirationsbilder för flera dagar på en gång.



Kan du inte göra något liknande men för semestern, Lite packningsinspiration, typ hur man kan matcha några plagg på flera sätt så man inte behöver packa ner så mycket i resväskan. Det vore kul tycker jag.

2011-06-21 @ 08:11:02
Postat av: www.alexandrastyle.se

MYCKET snyggt!



www.alexandrastyle.se

2011-06-21 @ 08:13:56
URL: http://www.alexandrastyle.se

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...