Converse säljes! @ 21:01:10, 2011-03-15 i "Från Garderoben"




Det gör lite ont i hjärtat att skiljas från dessa snyggingar! Jag vet inte vad jag trodde, att mina fötter skulle krympa kanske? Dessa är precis en halv storlek för små för mig och de känns så surt, jag tycker att de är sjukt snygga (särskilt till jeansshorts eller skinnbyxor...)! Nu har jag iallafall insett att mina fötter kommer att DÖ om jag använder dessa, och de är alldeles för fina för att ligga i sin kartong i min garderob!

Storleken är UK 4/Eur 36,5. De är helt oanvända och kommer i sin original förpackning. Färgen är "Vintage Wash". Jag har lagt upp de hos Seconds.se, buda endast om du är seriös! Köparen står för frakten och betalning sker till mitt konto. Är du intresserad?

- Klicka här för att komma till auktionen!
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...