Dagen jag föll för earcuffs! @ 08:01:00, 2011-03-11 i "Shoppat"




Igår när jag kom hem efter en halvkonstig dag (som började med att jag lyckades hugga mig i fingret med en hårnål) så väntade ett kuvert på mig. Ett kuvert med mitt namn handskrivet på, det har inte hänt sedan den tiden man hade brevvänner man hittat genom en annons i tidningen OKEJ. När jag öppnade hittade jag dessa två sjukt coola earcuffs i!


Willow Red & Cleo Beige.

De kommer från duktiga Emma som har gjort dem själv. Jag älskar kreativa människor som gör sånt här och tycker att de verkligen borde uppmuntras! Jag hade fått för mig att de skulle vara svårburna, men de är verkligen hur snygga som helst på, även lilla Mamma tyckte att de var coola (bra betyg alltså, hon är skeptisk den damen).  De blir som ett örhänge fast jag slipper plåga mina hål som är påväg att "gå igenom" örsnibben. Den beiga kommer bli så fin till en virkad klänning, och den röda är så cool med korsen som hänger fram! Känner mig typ cool som Rihanna! Fast lite blekare...

Tänker mig dessa i Sommar till jeansshorts, vitt linne, en svart virkad väst med fransar och svarta Minnetonkas skor på fötterna! Ni kan få en bild på hur de ser ut på någon dag när jag orkat tvätta håret om ni är nyfikna. Är ni också sugna på en, eller vill spana in flera olika modeller kan ni besöka Emmas blogg/shop Birds and Bees här!
Kommentarer
Postat av: Nicki

supersnygga

2011-03-11 @ 08:58:37
URL: http://niicki.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh nu blev jag lite nostalgisk o mindes tidigt nittiotal och OKEJ...vad jag älskade den tidningen =)

2011-03-11 @ 12:31:27
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: jenny

Fina!

2011-03-11 @ 23:24:35
URL: http://jjennnyys.blogg.se/
Postat av: Agnes

Älskar verkligen earcuffs! Så himla snyggt. Ska också skaffa det snart!

2011-03-12 @ 20:24:17
URL: http://agnespagnees.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...