Detaljer från igår @ 08:01:00, 2011-03-17 i "Shoppat"



Jag skrev ju att ni skulle få se hur mina nya öronsmycken ser ut på någon dag när jag orkat tvätta håret, och det blev igår! Jag hatar verkligen att fota mig själv, stor eloge till alla er där ute som tar en "dagens outfit" typ varje dag -det är ju världens jäkla projekt! Att jag sedan är otroligt o-fotogenisk är ju ännu en orsak till att ni inte får sådana bilder. Hursomhelst, igår invidge jag min ena nya earcuff (se vartifrån här), samt ett nytt armband från Forever21, hur snyggt som helst!

Förresten, köpte en ny foundation som jag tyckte var as bra till en början. Täcker bra, jämnar ut, återfuktar, mattar ner osv. MEN FÖR FAN! Den HÅLLER inte!? Året är 2011, hur kan man göra  en foundation som "låter porerna andas" men som inte håller? För övrigt använder jag exakt samma produkter som alltid, men framåt kvällen så har denna försvunnit fläckvis längs kindbenen. Kan någon tipsa mig om en grym foundation med alla ovan nämnda egenskaper som håller?
Kommentarer
Postat av: Åsa

Riktigt snyggt! Jag använder Dior-Nude. Riktigt jäkla bra, första foundation som jag faktiskt gillar!

2011-03-17 @ 10:52:00
URL: http://asahellman.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag vet inte om du har testat Id:s smink Bare minerals eller inte? Första gången jag hörde talas om det så trodde jag inte det var något märkvärdigt, dessutom är nog jag en av dom människor som verkligen har testat ALLA foundations som finns ute på marknaden idag.. Men det jag ville komma fram till var att jag inte har använt någon bättre foundation än just Id bare minerals, man tror inte det ska täcka, men det gör det! Bästa sminket jag någonsin använt, så jag kommer faktiskt aldrig mer gå tillbaka till "vanligt" flytande smink.. Ha en bra dag! :)

2011-03-17 @ 11:55:19
URL: http://naughtylittlelinda.blogg.se/
Postat av: d e s s l i k e s . c o m | High heels gives you a better view.

sv: Absolut så visar jag, får dock ingen som helst ordning i rummet just nu - vill ha så mycket saker där inne men allt får ju inte plats hah ;D



Åh så fina bilder - gud vilka vackra ögon du har - dina fransar är "to die for" !!

2011-03-17 @ 12:03:28
URL: http://desslikes.com
Postat av: hanna

söt du är!

2011-03-17 @ 14:53:30
URL: http://kkjellberg.blogg.se/
Postat av: David

wooow snygg tjej !

2011-03-17 @ 17:15:13
Postat av: jenny

Finis!

Jag har en sån däringa krämig dream matt mousse eller vad den heter, billig & bra :)

2011-03-17 @ 20:49:28
URL: http://jjennnyys.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...