New in @ 12:23:52, 2011-05-19 i "Shoppingtips/Inspiration"



Nyanländ blus i kimonomodell på H&M, som jag kanske inte helt otippat gillar! Supertjusig ju! 249 kronor kostar den och jag har för mig att den ska komma i ett annat mönster också.

Missade tyvärr invigningen utav ALDO idag, det gick inte alls ihop med tiden jag måste befinna mig på jobbet. Tråkigt! Någon som var där? Fanns det något fint?

Och förövrigt så funderar jag lite på vad jag ska göra med den här bloggen. Jag står mest och trampar på samma ställe med den och det enda som händer är att jag får saker jag gör snodda och härmade (hatar att säga så för jag tycker det låter så jävla drygt, men hursomhelst, så känner jag). Vad är det ni vill se egentligen?
Kommentarer
Postat av: jenny

Tycker om dina kollage, shoppingtips & fynd mm! Även outfits

2011-05-19 @ 18:36:25
URL: http://jjennnyys.blogg.se/
Postat av: matilda

jag har den i det andra mönstret, lite mörkare färg och typ leopardmönstrat! Den är heeeelt underbar! Älskar den!



Jag tycker du ska fortsätta som du gör! Älskar din blogg och den känns så himla välgjord! Men för att slippa få saker snodda så skulle jag föreslå att du istället börjar med tutorials på hur man gör. Kanske kan hjälpa! :)

2011-05-23 @ 17:31:28
URL: http://fashionbible.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...