Nice hoodie, buddie! @ 16:03:00, 2011-05-10 i "Allmänt"




Igår fick jag hem en riktigt cool present (jag har alltså fått denna) från HoodieHoodie.se, nämligen en Hoodie Buddie! Jag som älskar roliga och innovativa grejer tycker att detta är riktigt coolt och tänkte lite bittert "Varför har inte jag kommit på detta?". Jag älskar hoodtröjor och bär det alltid när jag är hemma eller på promenad, så denna gick verkligen hem hos mig. Eftersom det är en rätt ny grej här i Sverige tänkte jag förklara lite och ge en liten recension på vad jag tycker om den!



HoodieBuddie är en supermysig och välgjord hoodtröja med inbyggda hörlurar, hörlurarna sitter fast på snörena och du kopplar in din telefon eller mp3-spelare i fickan. Perfekt att ha med sig på träning, promenad, när du är ute och springer eller när du reser. Hörlurarna sitter bra i örat och ramlar inte ut när man rör på sig, samtidigt som mobilen/mp3 spelaren (jag har Spotify på min mobil, hur skulle jag överleva utan?) ligger tryggt i fickan och man slipper trassel med sladdar.



Man kan även köra den i tvättmaskin (kalltvätt), hur cool är den inte? Modellerna är även unisex så det funkar ju även som en grym present till pojkvännen.



Såg denna tröja på Jay Leno förra året! Jag vill också ha mitt eget tryck på ;)

Är du en mys människa som jag som också vill lyssna på din tröja så finns den alltså hos HoodieHoodie.se, klicka här.
Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Så cool!



Jag är ju hemma varje dag så då finns det ju tid till träning :) Dock är motivationen inte alltid på topp... Att sluta med socker var inte s svårt som jag trodde, dock kan det slinka ner en glass ibland, men det är mycket mindre godis och slisk än vad det brukar vara här hemma :)

2011-05-10 @ 18:02:01
URL: http://myshoebox.se
Postat av: jenny

Wow vad smart!

2011-05-10 @ 18:38:29
URL: http://jjennnyys.blogg.se/
Postat av: Eddo

Ätnligen något jag som kille kan glädjas åt. Är det bra ljud i lurarna?

2011-05-10 @ 18:59:06
URL: http://eddo.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...