Think pink! @ 20:39:27, 2011-05-17 i "Shoppingtips/Inspiration"



Jag har länge haft sjukt svårt för rosa i alla nyanser, men på senaste tiden har jag fastnat för en hel del rosa godbitar. Så länge de är knallrosa och gärna i mocka så känns det helt rätt (ljus/babyrosa är fortfarande inte min grej). Här är några prylar som gärna får bli mina!

Läppstift, Make Up Store 170 Sek ♥ Skärp, Zara 279 Sek ♥ Väska, Topshop 18 Pund ♥ Nagellack, China Glaze 99 Sek ♥ Pumps, Miss Selfridge 48 Pund ♥

Vet att uppdateringen varit åt helvete senaste dagarna, men min kompis var ju som sagt på besök från Göteborg och vi har haft så sjukt jävla kul. Man skulle nästan kunna säga att vi är en dålig kombo och att vi båda har dåligt inflytande på varandra, haha. Nu ska jag dock skärpa till mig och börja uppdatera mer! Ska fixa iordning den där utlottningen också som jag nämnde innan helgen.

Och så undrar jag om någon har blivit inbjuden på öppningen av Aldo på Torsdag förutom jag? Jag vill ju självklart gå, men inte ensam! Så bjud ut mig på en dejt den som vågar, jag är as snäll och har inte dåligt inflytande på alla :)
Kommentarer
Postat av: jenny

Så läckert!

2011-05-17 @ 22:45:46
URL: http://jjennnyys.blogg.se/
Postat av: Karin

I like!

2011-05-18 @ 04:22:34
URL: http://minegeninspiration.blogg.se/
Postat av: Nicki

väskan var underbart fin!

2011-05-18 @ 16:51:16
URL: http://niicki.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...