Feet in red @ 07:00:00, 2011-11-11 i "Från Garderoben"



De här skorna har inget fancy märke, inget dyrt pris och är inte gjorda i något tjusigt material (okej där chansa jag lite, har ingen aning om materialet). Men de har ju någonting, eller hur? En utav mina systrar klickade hem dem från Ebay för något år sedan men de var för små för henne så den yngsta systern fick ta över dem (de var för små för mig också).


De är grymt snygga till tighta jeans eller skinnbyxor och någon cool t-shirt! Det ser lite ut som om man doppat tårna i bling, och även om jag vanligtvis inte är något stort fan utav just bling så önskar jag att jag hade lite kortare tår och kunde använda dessa!

­­These shoes really have something, don't you think?
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...