Fruit gorilla & friends @ 17:00:00, 2011-11-07 i "Skönhet"



Idag fick jag ett mail om nystartade "Fruit Gorilla & friends" som tillverkar organiska och ekocertifierade läppbalsam. För vart tusende läppbalsam adopteras en utav de utrotningshotade bergsgorillorna i Afrika, och hur kan man inte älska skönhet med ett fint syfte?

Så nu när kylan kommer och läpparna börjar bli torra så passa på att köpa ett utav dessa väldoftande läppbalsam som kommer i 6 olika varianter: Coco Safari, Raspberry night fever, Sex on the peach, Banana said knock you out, Appily ever after och Orange kiss. De kostar 69 kronor och finns bla hos Kicks och Doc Morris apotek.

New brand Fruit gorilla & friends adopts an african gorilla for every 1000 sold lipbalm.
Kommentarer
Postat av: Jenny - Vinn presentkort hos Meinto värde 500 kr

SV: Haha men gud snacka om att vara extrem! Undra vad det är för folk som ens deltar i tävlingar med så knäppa regler...

Nu har jag ordnat till min tävling så det enda man behöver göra är att gilla dem på Facebook :)

2011-11-07 @ 18:18:25
URL: http://jjennnyys.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag har köpt en, cocos. Superbra och luktar gott. Men jag gillade inte doften på hallon och banan.

2011-11-07 @ 22:48:15
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/
Postat av: Maria - Fashion, Fme and Everything in Between

Vilken fin gärning! Ska kika på stan om ag kan hitta ett!

2011-11-08 @ 13:41:29
URL: http://MariaBloggar.se

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...