Saturday 7 v.46 @ 14:48:08, 2011-11-19 i "Shoppingtips/Inspiration"



Trots dålig bloggning denna vecka så tänker jag ju inte skippa min nya tradition SATURDAY 7! Här kommer 7 snygga prylar som finns i butik just nu som jag gärna skulle spendera pengar på om jag var ute och shoppade idag. P.S. Dold mening, önskar mig alltså allt ovan i julklapp.

1. Paljetttröjornas paljetttröja! Kostar 70 pund och kommer från Topshop. // Produktlänk.

2. Doftljus är det bästa som finns under det mörka, kalla vinterhalvåret. Detta är sjukt snyggt och luktar Champagne. Kostar 385 kronor och kommer från Voluspa. // Produktlänk.

3. Supersnygg fuskpäls designad utav Jenny Skavlan för BikBok! Kostar 1199 kronor. // Produktlänk.

4. Förutom glitter är jag som ni vet rätt så förtjust i stjärnor just nu, detta skulle mer än gärna få pryda min handled. Kommer från Asos och kostar 95 kronor. // Produktlänk.

5. OKEJ, Jag dör lite pågrund av detta nagellack! Isadora har släppt det här lacket ("Black galaxy") i sin julkollektion och de slår ALLA dyra märken just nu. Verkar dock vara rätt slutsålt precis överallt så fäll en tår tillsammans med mig. Kostar 69 kronor. // Produktlänk.

6.
De här skorna är verkligen inte jag men de kanske är just därför jag fastnat för dem, riktigt snygga! Kostar 535 kronor och kommer från Asos. // Produktlänk.

7.
Galet snygga kuvertväskor i mocka, helt omöjligt att välja färg! Kommer från Pieces och kostar 380 kronor. // Produktlänk.

­­7 great pieces that you can find in stores and online right now!
Kommentarer
Postat av: Katta Kvack

Fast på Lykos finns ju faktiskt Black Galaxy att beställa... just saying!

2011-11-19 @ 15:11:22
URL: http://bjooti.net
Postat av: Anna

Katta kvack Ja men de känns sjukt onödigt att beställa hem ETT nagellack liksom...

2011-11-19 @ 15:21:35
URL: http://annasbazaar.se
Postat av: Kim Engström

Hej!

Vi är fyra styckna som funderar på att dra till Barcelona över nyår. Vet du någon bra sida där man kan boka lägenhet? Bra ställen i Barcelona att fira nyår på? Och är ryanair billigst att åka med? Andra tips? Tack på förhand :D / Kim

2011-11-19 @ 16:58:31
URL: http://imapoet.devote.se
Postat av: Jenny - Vinn presentkort hos Meinto värde 500 kr

Låter som en bra tradition!

2011-11-20 @ 12:46:12
URL: http://jjennnyys.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...