Saturday 7 v.47 @ 17:21:42, 2011-11-26 i "Shoppingtips/Inspiration"




Traditionsenligt kommer här sju snygga prylar som jag gärna skulle köpa/klicka hem denna lördag i sängen (har en ultimat mys-dag)! En sak har jag redan klickat hem och en annan ska jag köpa imorgon, den är dock inte med här men ni får se den sen!

Pingvin tröja, Topshop 50 pund // Perfekt till glöggmys (alltså kan man ha den typ en gång), men hur söt som helst! Känns passande då både jag och Maria har önskat oss egna pingviner i julklapp, haha.

Jacka, Bikbok 799 kr // Helt ärligt, jag fryser ihjäl i min skinnjacka...

Kimono, Topshop 60 pund // Har haft en liten paus från Kimonos men denna är ju så fin att det rycker lite i mina shoppingnerver.

Spegel, In&Finn 699 kr // Nästa vecka flyttar jag och herregud vad jag längtar efter att få göra fint! En stor spegel med silver ram från In&Finn är ett måste.

Armband, House of Harlow 465 kr // Jag har ju bloggat om detta armband förut, och nu har KyssJohanna äntligen fått in det igen! Klickade genast hem ett i guld och har förhoppningar om att detta kan bli mitt nya signatursmycke, det är nämligen verkligen ett klockrent "Anna-smycke"!

Parfym "Warm cotton" från Clean, Eleven 450 kr // Jag har faktiskt önskat mig denna parfym väldigt, väldigt länge nu. Kära familj, notera detta inför julen.

Pumps, Topshop 60 pund // Älskar den nätta modellen och missmatchingen utav blått och svart!

­­7 pieces that I would love to be spending my money on today!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid spännande att se vad du shoppar för något! Gillar att du alltid lyckas hitta riktigt snygga, trendiga saker till grymt bra priser! =) Love Katrin

2011-11-26 @ 18:31:40
Postat av: Maria - Fashion, Fame and Everything in Between

Men åh! I love I love I love!!!! Hahaha, hur söt?! Tänk om vi kunde få varsin riktig? Älskar armbandet, skorna och hela kollaget! Du är så duktig!! Kramar

2011-11-28 @ 06:56:48
URL: http://MariaBloggar.se

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...