Aktuellt v.42 @ 13:11:01, 2011-10-17 i "Mode & trender"




AKTUELLT. Ni har väl inte missat alla reor som startat ute i butikerna och på nätet? Mitt bästa rea tips är att inte köpa något bara för att det är billigt. Kylan har kommit rekordsent i år så fynda höstjackor och liknande, de kommer fortfarande att vara användbara ett tag till! Själv är jag på jakt efter en jacka som går att använda även i vinter, men vet inte riktigt vad jag ska satsa på för modell, tips?

Förresten så fyller jag år på Fredag (21/10)! Min pojkvän har planerat något för hela dagen, blir spännande att se vad!
Kommentarer
Postat av: Tess

Anna skulle inte du kunna tipsa om lite snygga vinterjackor? Vill ha en ny till vintern men har ingen aning om vad jag ska köpa. Finns ju det vanliga peak, canada goose, fjällräven, boomerang. Men de jackorna har ju i och för sig de flesta.

2011-10-18 @ 08:18:06
Postat av: Anna

Tess Hej Tess! Vi har tyvärr precis samma problem! Jag är besatt av jackor men avskyr vinterjackor, det känns som att inget annat värmer än de största, fulaste dunjackorna (som jag drunknar i). Jag är så sjukt frusen av mig så jag kan liksom inte välja en "vara-snygg-jacka" för då dör jag. Men en päls funkar ju alltid annars! Ska jag välja mellan de vanliga dunjackorna så väljer jag nog peak eller boomerang!

2011-10-18 @ 10:22:06
URL: http://annasbazaar.se
Postat av: Anonym

- grattis i förskott fina du!

2011-10-18 @ 15:52:04
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: jenny

Gillar dessa veckorapporter!

2011-10-20 @ 11:22:50
URL: http://jjennnyys.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Mail:


Hemsida/blogg:






P.S. Kommentarer med spam eller stötande kommentarer godkännes ej.
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...